loading...
هیوا دانلود
هیوا دانلود

http://s4.picofile.com/file/8176828942/besm2.png
به سایت هیوا دانلود خوش آمدید
http://s3.picofile.com/file/8191907834/Iran.pngاین سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشدhttp://s3.picofile.com/file/8191907834/Iran.png
| این سایت از کارهای شما حمایت میکند |

آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 307 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بستن نرم افزار های در حال اجرا در اندروید با یک کلیک
دانلود نرم افزار Close All Apps PRO v1.1.21 Final

http://img.patoghu.com/94/azar/1/Close-All-Apps.jpg

Close All Apps PRO: ابزاری مفید برای بستن تمامی پروسه های در حال اجرا در گوشی اندروید آن هم با یک ویجت و تنها با یک کلیک می باشد ، این نرم افزار مشکل کراش گوشی حین باز کردن تعداد زیادی از نرم افزارها را حل می کند و شما قادر می باشید با بستن نرم افزارها و پروسه های باز بر مقدار رم خود افزوده و سرعت گوشی را در حد قابل قبولی بالا ببرید. البته لازم به ذکر وقتی نرم افزاری توسط این ابزار بسته می شود کارهایی که انجام داده و ذخیره نشده است از دست خواهد رفت. این ویجت قابلیت نصب روی اندروید 2.2 به بالاتر را دارا می باشد.

Admin بازدید : 730 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (0)

دانلود ورژن جدید نرم افزار اینستا فالو InstaFollow 2.2.4 اندروید
http://s3.picofile.com/file/8222617800/innovatty_instafollow_0.jpg

با InstaFollow Pro for Instagram v2.2.4 کسی که شما را در اینستاگرام unfollow کرده است و کسی که شما را دنبال نمی کند را بشناسید، دنبال کنندگان به دست آورده و از دست داده را ردیابی کنید، دوستان متقابل پیدا کنید، طرفداران (Fans) را مشاهده کنید و غیره. از برنامه InstaFollow برای مدیریت موثر حساب اینستاگرام خود استفاده کنید و بینش بیشتری داشته باشید. این سریع، دقیق و بسیار بصری.

ویژگی های رایگان:
– شناسایی و پیگیری follower ها + unfollower های جدید
– نمایش non-follower ها، دوستان و طرفداران متقابل
– کاربران Follow/unfollow
– نمایش پروفایل کاربر
– پشتیبانی تا 10،000 حساب کاربر

Admin بازدید : 417 دوشنبه 20 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود ورژن جدید نرم افزار تلگرام Telegram 3.2.4 اندروید + نسخه ی Pc

http://s3.picofile.com/file/8216878592/Telegram.jpg

Telegram – تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنچر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم! در نرم افزار Telegram شما این امکان را در اختیار دارید که به صورت نامحدود به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید، اتاق های چتی تا 200 نفر را ایجاد کنید و به صورت گروهی به چت کردن بپردازید، فایل های مختلف خود از جمله ویدئو تا 1 گیگابایت را ارسال کنید و از بابت همیشه داشتن پیام هایتان خیالتان راحت باشد چرا که همه ی پیام های شما ذخیره خواهند شد تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

Admin بازدید : 674 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود ورژن جدید اینستاگرام Instagram 7.8.0


http://s3.picofile.com/file/8215995200/Instagram_Heyva_Dl.jpg

Instagram نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید ! با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید ! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.

Admin بازدید : 345 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار LINE: Free Calls & Messages 5.5.1 برای اندروید

http://www.dl.farsroid.com/app-pic/LINE-Free-Calls-Messages.jpg

LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در 24 ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن برروی موبایل خود یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید! اپلیکیشن LINE در 42 کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد و 101 میلیون کاربر آن نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه ی بی نظیر است و با وجود فیلتر شدن مسنجرهایی همچون ویچت ؛ لاین می تواند گزینه ی مناسبی برای تمام کاربران باشید.

Admin بازدید : 215 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تلگرام Telegram 3.1.3 اندروید

http://www.dl.farsroid.com/app-pic/Telegram-Android.jpg

Telegram – تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و بسیار عالی از کمپانی Digital Fortress برای سیستم عامل اندروید می باشد که با تمرکز برروی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی گردیده است و به کاربران این امکان را می دهد که با سرعتی بسیار بالا عکس ها، ویدئوها، فایل ها و متن های دلخواه خودشان را برای دوستانتان در هر کجای این کره ی خاکی که باشند بفرستند! بله این مسنجر بسیار شبیه به اپلیکیشن معروف واتس آپ می باشد با این تفاوت که ویژگی هایی که تلگرام در اختیار کاربران قرار می دهد نسبت به واتس آپ بیشتر است و آن را به همه ی کاربرانی که به دنبال یک مسنجر رایگان و کم نظیر هستند پیشنهاد می دهیم!

Admin بازدید : 429 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود نسخه ی جدید اینستاگرام Instagram 7.7.0

http://www.dl.farsroid.com/app-pic/Instagram.jpg

Instagram نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید ! با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید ! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.

Admin بازدید : 233 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار افزایش کیفیت دوربین اندروید A Better Camera Unlocked v3.35.92

http://img.patoghu.com/93/Mehr/9/A-Better-Camera-Android.jpg

A Better Camera نرم افزاری فوق حرفه ای برای اضافه کردن امکانات بی نظیر به دوربین گوشی و عکاسی با کیفیت بالا می باشد. نرم افزار ده ها امکان حرفه ای را در اختیار شما می گذارد و هر آنچه برای عکسبرداری حرفه ای به آن نیاز دارید در اختیار شما می گذارد. با داشتن این ابزار از نصب هر گون ابزار دیگر بی نیاز خواهید شد ، زیرا این نرم افزار دقیقا 11 حالت عکسبداری را در بر می گیرد و شما را قادر به گرفتن عکس های HDR ، عکس های پانوراما و عکس های HD  و... می کند. همچنین شما قادر به استفاده از حالت عکسبرداری در شب نیز خواهید بود. انجین نرم افزار فوق حرفه ای می باشد و هم اکنون این ابزار در صدر برترترین ابزارهای دوربین آندروید قرار گرفته است. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0 به بالا را داراست.

Admin بازدید : 313 یکشنبه 08 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود فایرچت FireChat v7.0.5 ابزار چت بدون نیاز به اینترنت

http://img.patoghu.com/94/shahrivar/1/FireChat.jpg

FireChat فایرچت نام نرم افزار چت به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت می باشد. از این ابزار منی توانید در هواپیما، مکان هیا حمل و نقل عمومی، کشتی ها ز، دانشگاه ها، و مکان های شلوغ استفاده کنید و تنها کافی است چند نفر اطراف شما فایرچت را روی گوشی نصب داشته باشند تا بتوانید با آنها توسط نرم افزار ارتباط برقرار کنید. توسط FireChat به صورت خودکار با کسانی که از نرم افزار استفاده می کنند متصل می شوید و قادر به ایجاد یک شبکه عمومی فراگیر را خواهید داشت. البته این ابزار به صورت آنلاین نیز قابلیت چت سریع با افرارد در سراسر جهان را دارا می باشد.

Admin بازدید : 227 سه شنبه 03 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید نرم افزار وایبر Viber v5.5.1.556 برای اندروید
http://img5.downloadha.com/Behnam/2015/August/Cover/Viber-Cover%28Downloadha.com%29.jpg
وایبر از جمله شبکه های اجتماعی پرطرفداری می باشد که امروزه در بین کاربران به خصوص ایرانی رواج یافته است. نسخه جدید از این اپ به تازگی منتشر شده است که دارای وِیژگی های جالب تر و اجرای بسیار سریع تری می باشد که این بار وایبر با توجه کردن به شکایات کاربران توانسته است ایرادات بزرگ آن را تا جدی پوشش دهد. این اپ بر روی سیستم عامل اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل نصب می باشد و هم اکنون می توانید آن را از سایت بزرگ دانلودها دریافت نمایید.

Admin بازدید : 211 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار افزایش سرعت گوشی اندروید DU Speed Booster v2.5.4.4



DU Speed Booster ابزار بهینه سازی کامل گوشی اندروید ، پاکسازی گوشی و حفاظت از گوشی شما در برابر ویروس ها می باشد ، نرم افزار در مارکت گوگل نزدیک به 200 میلیون بار دانلود شده است و یکی از برترین نرم افزار کلینر و پاکسازی اندروید به شمار می رود.

توسط نرم افزار DU Speed Booster شما تا 60% سرعت گوشی خودتان را می توانید افزایش دهید ، این ابزار قابلیت پاکسازی فایل های زائد و کش ، افزایش فضای ذخیره سازی روی SD کارت شما می باشد ، این نرم افزار ترکیبی از  قابلیت های پیشرفته برای پاکسازی گوشی ، افزایش و تقویت کردن حافظه ، تجزیه و تحلیل و پاکسازی فایل های کش ، گارد امنیتی در برابر ویروس ها و حفاظت از فایل های شما می باشد.

Admin بازدید : 200 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود لانچر Ultimate iOS8 Launcher v1.4 آیفون برای اندروید

دانلود لانچر آیفون برای اندروید Ultimate iOS8 Launcher v1.4


Ultimate iOS8 Launcher نام لانچر بسیار زیبا با ویجت های فراوان است که محیط گوشی اندروید شما را به آخرین نسخه iOS بدل می کند. بر خلاف سایر لانچرهای عرضه شده این تم محیط گوشی شما را کاملا تببدیل به آیفون می کند همراه با تمامی آیکون ها ، پس زمینه ها ، ویجت ها و امکانات کاربردی دیگر . به اصطلاح یک شبیه ساز گوشی آیفون می باشد که می توانید از آن به عنوان لانچر پیش فرض گوشی استفاده کنید . این لانچر قابلیت نصب روی اندروید 4.0.3 به بالا را داراست.

Admin بازدید : 366 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار فارسی و جامع رمضان الکریم ویژه سیستم عامل اندروید

حاوی احکام روزه‌داری، دعاهای ماه رمضان، احادیث روزه داری، فواید روزه و…

http://img.doostiha.ir/uploads/2015/06/Ramezan-Application.jpg

برنامه رمضان الکریم، نرم افزاری کامل است که می تواند در ماه مبارک رمضان همراه روزه داران باشد و کاربران می توانند از ویژگی های این نرم افزار استفاده کنند.
برنامه ای نسبتاً کامل در مورد ماه مبارک رمضان و روزه داری، احکام روزه، دعاهای ماه رمضان، احادیث روزه داری، فواید روزه برای سلامتی بدن، نکات طلایی تغذیه برای روز های گرم رمضان، غذاهایی برای سحر و افطار، فضیلت اعمال مستحبی ماه رمضان، رفع عطش در ماه رمضان با طب سنتی، چاقی و روزه، راهکارهایی برای روزه اولی ها و… از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

Admin بازدید : 183 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار حرفه ای Photo Editor  ویرایش و افکت گذاری تصاویر در اندروید
http://img.patoghu.com/94/ordi/8/Photo-Editor-by-Aviary-Premium.jpg

Photo Editor by Aviary نرم افزار ویرایش و افکت گذاری سریع و بسیار حرفه ای برای گوشی و تبلت های اندروید می باشد که تا کنون بیش از 100 میلون بار در مارکت گوگل نصب شده است و توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کند که همین گویای حرفه ای بودن نرم افزار می باشد.نرم افزار تمامی امکانات لازم برای دستکاری ، ویرایش و زیبا سازی تصاویر را در اختیار شما می گذارد و با رابط کاربری ساده اما حرفه ای خود به آسانی تمامی امکانات را در خود نهفته است. نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 4.0.4 به بالا را دارا می باشد.

Admin بازدید : 438 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود اپلیکیشن فارسی و کاربردی ساز گیتار حرفه ای مخصوص اندروید

کامل ترین و حرفه ای ترین ساز گیتار اندروید به صورت کاملا رایگان

بدون نیاز به مهارت گیتارزنی، آهنگ های معروف ایرانی بنوازید

دانلود نرم افزار فارسی گیتار حرفه ای مخصوص اندروید

Admin بازدید : 212 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

Sygic
در این پست مسیریاب مشهور سایجیک را برای شما فراهم آورده ایم مسیریابی کامل از همه جهات نسخه کامل همراه با سخنگوی فارسی زبان همچنین دارای تمام نقشه های ایران GPS Navigation & Maps by Sygic نام قدرتمندترین نرم افزار جی پی اس اندروید است که به صورت کاملا آفلاین و بااستفاده از gps گوشیتان مکان شما را شناسایی و نقشه کامل از پیرامونتان در اختیارتان میگذارد. امروز برای شما نسخه کامل این برنامه مسیریاب سایجیک را آماده کرده ایم تا به بهترین حالت از آن استفاده کنید. در نسخه ای که برای شما آماده کرده ایم  نقشه تمامی شهرهای ایران و همچنین همه ی محله ها گنجانده شده است. شما می توانید با مسیریاب خودکار موجود در سایجیک آدرس های مورد نظرتان را مشخص کنید تا برنامه شما را از بهترین مسیر به مکان مورد نظر برساند. همچنین این نسخه پچ شده میباشد و میتوانید از تمام امکانات ان استفاده کنید .در این نسخه که برای شما فراهم شده قابلیت HUD وجود دارد که در ادامه مطلب توضیحاتی پیرامون این قابلیت داده شده است.

Admin بازدید : 165 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 دانلود HDR Camera+ 2.40 – برنامه عکسبرداری باکیفیت در اندروید

HDR Camera+ Android

با نرم افزار HDR Camera+  می توانید عکس ها و ویدئوهایی  با کیفیت عالی را توسط اسمارت فون اندروید خود بگیرید . این نرم افزار عکس هایی را با رزولیشین بالا و با کیفیت HDR را برای شما میگیرد و لذت فیلمبرداری را در گوشی شما به ارمغان می آورد.

عضویت در سایت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    رفاقت قبل از ازدواج = شناخت بیشتر؟
    جدیدترین انیمیشن های 2015

    http://img.doostiha.ir/uploads/2015/11/Hotel-Transylvania-2-2015.jpg

    http://www.axgig.com/images/40457470949456255181.jpg

    http://movie.nex1music.com/upload/143344389776377879143041199210103968ahmadreza-shahriyari-rade-pa1.jpg

    آرشیو بهترین سریال ها
    فروشگاه هیوا دانلود
    آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 564
  • بازدید ماه : 564
  • بازدید سال : 46,722
  • بازدید کلی : 399,262
  • کدهای اختصاصی
    جدیدترین ها


    http://img.doostiha.ir/uploads/2016/01/Serial-Dar-Hashiyeh-2.jpg

    http://img.doostiha.ir/uploads/2015/12/Atseh-E05.jpg

    خرید شارژ
    http://androidiha.com/wp-content/themes/androidiha-res1/img/charge.png

    قیمت ارز
    اخبار حوادث
    محک

    http://img.doostiha.ir/uploads/2014/03/Mahak.jpg