10 گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینما + عکس
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
10 گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینما + عکس
انجمن هیوا دانلود
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیاخبار10 گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینما + عکس

تعداد بازدید : 298
نویسنده پیام
admin آفلاین



ارسال‌ها : 23
عضويت : 24 /2 /1394
محل زندگي : تهران
یاهو : milad_kaqaz@yahoo.com
10 گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینما + عکس

گریم داستین هافمن برای بازی در نقش دوروتی مایکلز در فیلم \"توتسی\"ده گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینمادر فیلم \"توتسی\" در سال 1982، داستین هافمن نقش یک بازیگر بیکار را بازی می کرد که به گزارش پرشین وی خودش را به شکل زن ها در می آورد تا بتواند یک شغل بازیگری پیدا کند. هافمن برای بازی در این نقش، تحت مربی گری بازیگر تغییر جنسیت داده ای به نام هولی وودلان و همچنین همکار بازیگرش مریل استریپ کار می کرد. لباس های او به گونه ای دوخته شده بود تا برجستگی گردن او را بپوشاند و یک سیلیکون مصنوعی دو کیلویی را روی سینه اش حمل می کرد. او همچنین بخش های فیلم برداری خود را سه تا چهار ساعت ادامه می داد تا از نشان داده شدن ریش هایش در دوربین اجتناب شود.گریم جان کری برای بازی در نقش گرینچ در فیلم \"گرینچ چطور کریسمس را دزدید\"ده گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینماجیم کری در هر بار فیلم برداری، مجبور به تحمل ساعات طولانی گریم بود. لباس مخصوصی که برای این نقش به تن داشت از موهای سبز درست شده بود و همچنین این گریم شامل دندان مصنوعی و لنز مخصوص می شد. او برای بازی در این نقش از مشاوره های زیادی استفاده کرد.گریم تام کروز برای بازی در نقش لس گراسمن در فیلم \"تندر گرمسیری\"ده گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینمادر این فیلم کمدی سال 2008 ، تام کروز نقش رئیس فربه یک استودیو را داشت. کروز خودش بیشتر شکل ظاهریش را با کمک کارگردان بن استیلر طراحی کرد. این گریم شامل یک کلاه تاس، یک دست لباس حجیم و دست های بسیار بزرگ مصنوعی بود. قرار بود ظاهر تام کروز در نقش گراسمن برای بیننده یک سورپرایز کامل باشد ولی به گزارش پرشین وی یک شخص پاپاراتزی عکس هایی از این بازیگر را با لباس مبدلش ، پیش از اکران فیلم منتشر کرد.گریم رونی مارا در نقش لیزبت سالاندر در فیلم \"دختری با تاتوی اژدها\"ده گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینمااین بازیگر کاملا چهره اش را برای بازی در نقش هکری به نام لیزبت در فیلم اقتباسی \"دختری با تاتوی اژدها\" در سال 2011 تغییر داد. او برای آماده شدن برای این نقش چندین نقطه از بدنش از جمله لب هایش را سوراخ کرد، ابروهای او کاملا دکلره شد و موهایش را به رنگ مشکی در آورده و بخشی از آن را تراشیدند. بیشتر کبودی های روی بدنش در طول فیلم واقعی است ، چرا که این فیلم شامل صحنه های فیزیکی نمایشی، شامل تماس های شدید بین بازیگران است.گریم جان تراولتا برای بازی در نقش ادنا در فیلم \"اسپری مو\"ده گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینما

1. گریم هیت لدجر برای بازی در نقش ژوکر در فیلم شوالیه تاریکی (بتمن)10 گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینماهیت لدجر نقش نمادین ژوکر، دشمن بتمن را در فیلم سال 2007 بازی کرد. به گزارش پرشین وی او خودش ظاهر شخصیتش را طراحی و از وسایل آرایشی موجود در داروخانه استفاده کرد. او همچنین به منظور درک کردن ماهیت روانی نقش ژوکر، خودش را هفته ها در یکی از اتاق های هتل زندانی کرد. لدجر کمی بعد از پایان فیلم برداری در سال 2008 در گذشت. او پس از مرگ برای بازی در این نقش ، برنده جایزه اسکار در گروه بهترین بازیگر مکمل مرد شد.2. گریم برد پیت برای بازی در نقش بنجامین باتن10 گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینماجالب است بدانید این گریم بیش از دو سال طول کشیده و نتیجه تلاش تیم 155 نفره هنرمندان بود تا برد پیت را تبدیل به بنجامین باتن کنند. باتن در طی یک شرایط تخیلی صورت بسیار پیری داشت و برد پیت نقش جوانی را با چهره بسیار پیر، بازی می کرد. بیشتر جلوه های ویژه آن کاملا با فناوری دیجیتال انجام شد. در بیش از 50 دقیقه ی این فیلم ، برد پیت واقعی در صحنه حضور ندارد. پس از فیلم برداری جداگانه از برد پیت، در هر صحنه چهره پیرشده وی را روی بدن یک بازیگر جوانتر قرار می دادند.

3. گریم چارلیز ترون برای بازی در نقش آیلین وورنوس در فیلم \"هیولا\"10 گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینماچارلیز برای بازی در نقش قاتل سریالی آیلین وورنوس در فیلم سال 2003 به شیوه مصنوعی اکتفا نکرد. ترون 14 کیلو وزن اضافه کرد و ابروهایش به طور کامل دکلره و برداشته شد، موهایش نیز همانند ابروهایش دکلره شد. به کمک یک دست دندان مصنوعی آرواره ترون را برجسته تر کردند. یکی از منتقدان فیلم به نام روپرت ابرت درباره بازی وی در این نقش گفته است:\"یکی از بزرگترین اجراها در تاریخ سینما بود\"4. گریم ربکا رومجین برای بازی در نقش میستیک در مجموعه فیلم های مردان ایکس10 گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینمارومجین در مجموعه فیلم های مردان ایکس که از سال 2000 تا 2006 ادامه داشت نقش شخصیت شرور و پوست آبی میستیک را بازی کرد. گریم او بسیار سنگین بود و شامل لنزهای چشمی می شد که دید وی را تا 90% کاهش می داد و به گزارش پرشین وی تنها می توانست در یک روز یک ساعت آنها را به چشم داشته باشد. گریم روزانه وی برای این شخصیت دوازده ساعت با همکاری چهار گریمور صورت می گرفت و شامل چندین لایه رنگ آبی و بیش از 100 عضو سیلیکونی مصنوعی بود.

5. گریم رابین ویلیامز فقید برای بازی در نقش خانم دابتفایر در فیلم \"خانم دابتفایر\"


پنجشنبه 18 تیر 1394 - 16:35
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
majid8541 آفلاین


ارسال‌ها : 5
عضويت : 25 /5 /1398
پاسخ : 1 RE 10 گریم دیدنی و حیرت انگیز در فیلم های تاریخ سینما + عکس :

تصویر: /weblog/file/forum/smiles/8.gif


امضای کاربر : دوربین مداربسته باکس شرکت maxron
جمعه 25 مرداد 1398 - 17:45
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالب : هیوا دانلود

فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر